Oferta de consultanta pentru proiectul de investitii

Curs de Antreprenoriat Gratuit

„Achizitie de echipamente prin intermediul programului Start-up Nation’’

Partile contractante

  • Consultanta Start-up Nation – in calitate de consultant –
  • Beneficiar Start-up Nation – in calitate de beneficiar –

Date estimate proiecte

Nr. Crt.ProiectulFirma solicitantaImplementarea proiectuluiValoarea estimata a proiectului (lei)Valoarea estimata a grantului (lei)
1.Achizitie echipamente prin Start-up Nation 2024SC Start-up SRLRomania312.500250.000

Etapele consultantei

Etapa 1: Elaborarea planului de afaceri

Consultantul va realiza in colaborare cu Beneficiarul planul de investitii si studiul tehnico – economic pentru obţinerea fondurilor prin programul de finanţare: ,,Start-up Nation Romania 2024’’

In aceasta etapa consultantul asigura urmatoarele servicii beneficiarului:

  • Eligibilitate initiativa;
  • Eligibilitate buget investitii;
  • Elaborare plan de afaceri (cerere de finantare, proiectii financiare, declaratii, anexe;
  • Depunere online proiect.
Etapa 2: Implementarea proiectului

Consultantul va intocmi si depune pe baza documentelor furnizate de beneficiar dosarele cererilor de rambursare/plata, pe baza cărora beneficiarului îi vor fi rambursate cheltuielile in procentul de finantare nerambusabila aprobat.

În aceasta etapa, vor fi utilizate fondurile aprobate prin proiect. Mecanismul este de finantare a cheltuielilor beneficiarului dupa ce acesta aduce dovada efectuarii lor, pe baza documentelor justificative (OP, extrase de cont, contracte cu furnizorii). Sunt luate in considerare numai cheltuielile facute dupa data primirii avizului de eligibilitate al proiectului cu respectarea procedurilor.

De asemenea, consultantul va consilia beneficiarul în managementul şi implementarea proiectului de investiţii

Rezultatul acestei etape este plata efectiva a ajutorului nerambursabil de către autoritatea de management către beneficiar.

Durata in timp a proiectului

Elaborarea planul de investitii si studiului tehnico – economic:
1 – 2 saptamani (incepand cu data semnarii contractului).

Beneficiarul va furniza informatiile de natura tehnica solicitate de consultant.

Intocmirea dosarului in termenul de  1 – 2 saptamani este conditionata de furnizarea in timp util a informatiilor si documentelor solicitate pentru conformitate

Managementul investitiei: pe masura efectuarii platilor prevazute prin contract se va efectua o singura cerere de rambursare/plata. Intocmirea dosarului cererii de rambursare/plata se realizeaza in 1-2 saptamani pe baza documentelor furnizate de beneficiar. Analiza si aprobarea dosarului poate durea 30-45 de zile lucratoare de la depunerea sa.

Pretul consultantei

Pe baza valorilor estimate ale proiectului, valoarea serviciilor de consultanta este:

Denumire proiectPret total ( Lei )Transa 1 ( Lei )Transa 2 ( Lei )Transa 3 ( Lei )Transa 4 ( Lei )Transa 4 ( Lei )
Achizitie echipamente prin Start-up Nation 202416.0001.00001.0007.0007.000

Momentele platii transelor de consultanta sunt:

Transa 1: 1.000 Lei dupa semnarea contractului de consultanta;

Transa 2: 0 Lei curs de Antreprenoriat;

Transa 3: 1.000 Lei dupa finalizarea proiectului, inainte de depunerea acestuia pe site-ul Ministerului;

Transa 4: 7.000 Lei dupa aprobarea proiectului;

Transa 4: 7.000 Lei la finalizarea proiectului.

Consultanta este eligibila si va fi decontata in limita a 10.000 de lei.

Monitorizarea si raportarea este gratuita pe urmatorii 3 ani.

Solicita o eligibilitate gratuita